четвер, 16 квітня 2015 р.

Здоровим бути - круто!

На квітень місяць припадає свято світового значення - Всесвітній день здоров'я. Здоров'я - одна з головних умов досягнення успіху в житті.У кожної людини з дитинства формується певний стереотип здорового способу життя, закріплюються певні звички. Тому потрібно з дитинства формувати навички здорового способу життя. Тому, що здорова  дитина - це майбутнє нації. До цього дня в бібліотеці було оформлено книжкову виставку "Здоровим бути - круто!" Під такою назвою пройшов і урок - здоров'я, присвячений здоровому способу життя.


 
Цікава конкурсна програма "Здоровим бути - круто!" допомогла учням школи - інтернат запамятати корисні для здоров'я  поради та основні правила здорового способу життя. Зацікавили учнів такі конкурси "Лото - здоров'я", "Книгу прочитаєш - про здоров'я все пізнаєш", "Розгадай кросворд", "Відгадай слово - підказку", "Прочитай приказку", "Одягни дерево".

Немає коментарів:

Дописати коментар